среда, 10 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 8

Сьогодні ми обговорили ідеї залучення учнів до оцінювання, допрацювали плани оцінювання. 
Я створила форми для підсумкового оцінювання, переглянула і оцінила приклади робіт учнів. 
 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.
Я зрозуміла нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. 
Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб).

Комментариев нет:

Отправить комментарий